Викладач дисципліни: кандидат технічних наук, доцент Сьомочкин Альберт Борисович
Курсовий проект спрямований на формування у студентів комплексу компетенцій відповідно до професійної діяльності магістрантів, що включає процеси проектування, дослідження та експлуатації гібридних структур. Курсовий проект покликаний виявити здатність студента самостійно вирішувати конкретні практичні завдання на основі отриманих теоретичних і практичних знань. Крім того, курсовий проект повинен підготувати студентів до виконання виробничо-технологічної і науково-технічну діяльність в області гібридного транспорту.
Основною метою будь-якого курсового проекту є систематизація і вдосконалення професійних знань, закріплення їх при дослідженні різних аспектів роботи гібридного приводу, пов’язаних як з теоретичної, так і з практичною частиною роботи, формування практичних навичок відповідно до кваліфікаційних вимог.
Курсове проектування передбачає виявлення здібностей студентів до самостійного осмислення проблем, творчого, критичного їх аналізу, вмінню відбирати потрібний матеріал, формулювати висновки, пропозиції та рекомендації щодо предмету дослідження, а також контроль вміння студента правильно організувати свою роботу і оформити її результати.
Цілями курсового проекту є:
створення розширеної системи знань і вмінь їх застосовувати при розробці практичних рішень в області гібридних структур;
оволодіння сучасними технологіями проектування гібридних структур.
Курсовий проект зосереджує студента на вирішенні наступних завдань:
– обґрунтувати актуальність обраної теми, її цінність і значення для ефективної експлуатації гібридних структур;
– вивчити теоретичні положення, нормативно-технічну документацію, довідкову і наукову літературу з обраної теми;
– визначити мету і завдання, які необхідно вирішити в процесі проектування гібридної структури;
– визначити послідовність етапів практичного вирішення аспектів проблеми; розробити і виконати програму розрахунку складових гібридного приводу;
-виявити проблеми та розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення систем гібридного приводу;
– на базі отриманих знань, навичок і умінь обґрунтувати отримані результати і зробити висновки;
– оформити курсовий проект відповідно до нормативних вимог, що пред’являються до подібних матеріалів.
Дані мета і завдання, заявлені як необхідна умова курсового проекту, дозволяють студенту в процесі роботи набути навичок:
– роботи зі спеціальною літературою фундаментального і прикладного характеру, присвяченій дослідницької проблеми;
– збору, систематизації, узагальнення та аналізу фактичного матеріалу по дослідженої проблемі;
– вміння логічно і науково обґрунтовано формулювати теоретичні та практичні рекомендації, результати аналізу;
Виконання курсового проекту в залежності від поставлених цілей дозволить студенту освоїти: методи обґрунтування і розрахунку потужності двигунів; методи розрахунку параметрів і характеристик статичних перетворювачів енергії; методи вибору і розрахунку різних накопичувачів енергії для гібридного приводу.
Виконання курсового проекту направлено на закріплення отриманого в процесі навчання наступного вміння: здатності розв’язувати проблеми у нових або незнайома середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етічної відповідальності.
Виконання дослідницької частини курсового проекту підтверджують і вдосконалюють такі навички як: вміння моделювати системи гібридного приводу; володіння навичками отримання, обробки та інтерпретації наукової інформації; володіння прийомами вибору технічних засобів, для реалізації гібридного приводу.