Переваги вивчення дисципліни: Вивчення дисципліни МЕЕСКТК дозволяє детально досліджувати та виявляти властивості перехідних та енергетичних процесів в сучасних системах приводу. В результаті вивчення курсу студент опановує навичками елементів дослідницької роботи з визначення енергетично оптимальних режимів роботи систем керування тяговими комплексами.
Метою вивчення дисципліни «МЕЕСКТК» є вивчення методів енергозбереження та розробка та дослідження за допомогою математичних моделей способів їх застосування в системах керування тяговими комплексами
Завдання вивчення дисципліни полягають в придбанні теоретичних та практичних навичок, які дають змогу визначати виробничі питання стосовно енергоефективних систем керування тяговими комплексами.
Компетентності, якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти:
- здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановці мети і вибору шляхів її досягнення;
- здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань;
- здатність критично аналізувати основні показники функціонування системи та оцінювати використані технічні рішення та обладнання;
- здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач;
У результаті вивчення навчальної дисципліни «МЕЕСКТК» студент повинен
знати:
- структури моделей та динамічні властивості сучасних систем регульованих електроприводів;
- енергетично вигідні способи та системи керування тяговими комплексами.
вміти:
- моделювати різні енергоефективні системи тягового електроприводу;
- визначати шляхи зниження енергоспоживання в регульованих електроприводах при роботі в сталих і перехідних режимах;
- визначати ефективність введення енергозберігаючих засобів за допомогою моделювання.
Зміст дисципліни: Основні поняття моделювання. Моделювання на аналогових обчислювальних машинах. Моделювання на цифрових обчислювальних машинах. Математичне моделювання машин постійного струму. Моделювання ТП-Д з цифровим підлеглим керуванням. Моделювання ТП-Д з модальним керуванням. Моделювання асинхронно-вентильного каскаду (АВК). Моделювання вентильно-індукторного двигуну